Joi, Ianuarie 29, 2009, 06:48 PM 

Exercitii fitness pentru slabit
     media: 4.11 din 9 voturi

Exista pareri impartite privind eficienta exercitiilor de fitness ca modalitate de eliminare a kilogramelor in plus.
Pe de o parte, unele sustin ca prin exercitiile de fitness, se ard grasimile acumulate in diferite parti ale corpului in functie de exercitiile facute. In acelsi timp, alte opinii sustin ca prin intermediul fitnessului reusesti doar sa-ti intaresti musculatura si sa slabesti foarte putin.

Oricare ar fi adevarul, cert este ca exercitiile de fitness nu au cum sa-ti faca rau si ca, indiferent de greutate, miscarea nu strica nimanui. In plus, exercitiile ajuta la formarea unei posturi corecte a corpului, astfel ca vei parea mai inalta si mai slaba daca ti spatele drept.

Va propun cateva exercitii utile pentru a ajusta anumite parti ale coprului:

Exercitii pentru mentinerea corpului intr-o postura corecta

Aceste exercitii sunt deosebit de importante nu doar pentru sanatatea coloanei vertebrale, ci si pentru imbunatatirea aspectului fizic. Pentru a-ti pastra coloana dreapta chiar si atunci cand stai pe scaun, indreapta-ti-o cel putin de 2 ori pe zi. Iata un exercitiu ce poate fi facut stand pe scaun: aseaza-te pe marginea scaunului, tinand talpile lipite de podea. Cu umerii cazuti, ridica mainile sus si incruciseaza-ti degetele. Trage-ti burta pentru a-ti lungi spatele si a-ti indrepta coloana. Mentine pozitia 5-10 secunde.
Relaxeaza-ti palmele in timp ce cobori mainile. Expira complet, inspira usor si apoi expira din nou in timp ce iti relaxezi muschii umerilor, bratelor, gatului.

Exercitii pentru bust
Indeparteaza-ti picioarele si indoaie usor genunchii. Cu ambele brate tine o baa de greutati si ridic-o la nivelul pieptului, mentinand bratele si abdomenul incordat. Repeta exercitiul de 15 ori.

Exercitii pentru intarirea muschilor coapsei
Acest exercitiu de intarire a muschilor coapsei te ajuta sa imbunatatesti circulatia sangelui in zona si sa scapi de celulita inestetica. Intinde-te pe spate, pune o perna intre genunchi. Inspira cat poti de adanc si pe masura ce expiri, strange perna cat poti de tare. Stai asa 5 secunde si relaxeaza. Repeta exercitiul de 5 ori.

Exercitii pentru abdomen

Celebrele exercitii pentru abdomen nu isi fac efectul daca nu sunt facute cum trebuie. Abdomenele corecte se fac in felul urmator: intinde-te pe spate si indoaie genunchii usor indepartati, cu talpile lipite de podea. Pune degetele la ceafa (nu palmele) si tine privirea indreptata spre tavan. Ridica usor umerii de jos, avand grija sa nu indoi capul si sa pastrezi barbia dreapta. Cand revi la podea, relaxeaza-ti usor muschii abdominali.

Exercitii pentru picioare

Stai intinsa pe spate cu mainile la ceafa si picioarele intinse. Ridica picioarele sus in pozitie perpendiculara cu podeaua si apoi usor coboara-le. Lipeste talpile de podea si ridica usor capul. Inspira cand cobori picioarele si expira cand le ridici. Repeta, pana la 8 exercitii de acest fel.

Exercitii pentru aripioare
Intinde-te pe partea laterala pe podea sau saltea, cu picioarele indoite. sprijinindu-te pe cot, ridica celalalt brat spre tavan. Cu piciorul de deasupra incepe sa faci ridicari astfel incat sa ajungi cu partea laterala a gambei cat mai aproape de brat, incordand la maxim musculatura abdominala laterala. Repeta exercitiul de 25 de ori, fara a atinge la coborare picioarele intre ele.

Exercitii pentru brate
- intinde mainile si indreapta-le in fata. Cu gantere sau greutati gen sticle de apa sau conserve la 1 l, tinute in ambele maini, incepe sa le apropii de corp. Repeta exercitiul de 10 ori, dupa care fa o pauza deun minut. Se reia seria de doua ori.
- pozitioneaza-ti mainile pe langa corp si ridica-le la nivelul umerilor. Fa cate doua serii de cate 8.
- intinde mainile in lateral si cu ganterele incepe sa le indoi. Fa 3 serii de cate 10 repetari, evident cu pauze de pana la 1 minut.
Flotarile sunt iarasi un exercitiu bun pentru mentinerea fermitatii bratelor.

Important de tinut minte: cand vrei sa slabesti, o singura modalitate nu este suficienta, prin urmare si exercitiile fizice trebuie asociate cu o dieta echilibrata. Pe langa toate acestea, este nevoie de multa rabdare si ambitie pentru a ajunge la greutatea pe care ti-o doresti. Fiti optimiste si nu va dati batute!


Contact
Email: vanila_999@yahoo.com

Cautare

Aboneaza-te la insemnari


powered by
www.ABlog.ro
Termeni si Conditii de Utilizare