Luni, Februarie 2, 2009, 02:12 PM 

Mancaruri care nu te ingrasa
     media: 5.00 din 3 voturi

In controlul greutatii, este nevoie sa tii cont in principal de ceea ce mananci. Iata o lista de alimente cu un continut scazut de calorii:
  • Fructe si legume
Cu cat mai multe fructe si verdeturi cu atat mai bine, fie fierte, proaspete, congelate sau conservate, acestea sunt ideale pentru consumul zilnic.
  • Supe
Supele sunt recomandate a fi mancate zilnic fara nici o problema. Pe langa faptul ca sunt satioase, mancand o farfurie de supa poate fi de ajuns la o masa, supele sunt foarte ieftine si usor de preparat.
  • Sosuri, condimente, marinate
- Garniturile de salata, fara ulei
- Smantana sau iaurt: fara grasimi, simple
- Piure de tomate, pasta si sos de rosii, suc de lamaie
- Oteturi: otet de mere, vin
- Sosuri: de salsa, de soia, de barbeque, ketchup
- Hrean alb sau rosu, ceapa si usturoi
- Condimente: de orice fel, busuioc, oregano, cimbru, rozmarin, maghiran, marar, salvie
- Mirodenii: de orce fel, scortisoara, cuisoare, ghimbir, chimion, nucsoara, coriandru, boia de ardei
- Extracte: vanilie, migdale, menta, artar, nuca de cocos
  • Bauturi: cafea neagra sau ceaiuri neindulcite, ceaiuri dietetice sau sucuri neacidulate, light cacao si orice bautura care nu contne indulcitori
  • Cereale integrale, de grau, fulgi de ovaz, paine premium alba, de garu, secara, paine integrala de grau cuscus, orez brun si paste integrale
  • Alimente proteice: legume (mazare, fasole uscata sau verde, linte), produse din soia, fructe de mare cu un continut scazut de grasimi


Contact
Email: vanila_999@yahoo.com

Cautare

Aboneaza-te la insemnari


powered by
www.ABlog.ro
Termeni si Conditii de Utilizare