Luni, Februarie 2, 2009, 02:12 PM 

Mancaruri care nu te ingrasa
     media: 5.00 din 3 voturi

In controlul greutatii, este nevoie sa tii cont in principal de ceea ce mananci. Iata o lista de alimente cu un continut scazut de calorii:
  • Fructe si legume
Cu cat mai multe fructe si verdeturi cu atat mai bine, fie fierte, proaspete, congelate sau conservate, acestea sunt ideale pentru consumul zilnic.
  • Supe
Supele sunt recomandate a fi mancate zilnic fara nici o problema. Pe langa faptul ca sunt satioase, mancand o farfurie de supa poate fi de ajuns la o masa, supele sunt foarte ieftine si usor de preparat.
  • Sosuri, condimente, marinate
- Garniturile de salata, fara ulei
- Smantana sau iaurt: fara grasimi, simple
- Piure de tomate, pasta si sos de rosii, suc de lamaie
- Oteturi: otet de mere, vin
- Sosuri: de salsa, de soia, de barbeque, ketchup
- Hrean alb sau rosu, ceapa si usturoi
- Condimente: de orice fel, busuioc, oregano, cimbru, rozmarin, maghiran, marar, salvie
- Mirodenii: de orce fel, scortisoara, cuisoare, ghimbir, chimion, nucsoara, coriandru, boia de ardei
- Extracte: vanilie, migdale, menta, artar, nuca de cocos
  • Bauturi: cafea neagra sau ceaiuri neindulcite, ceaiuri dietetice sau sucuri neacidulate, light cacao si orice bautura care nu contne indulcitori
  • Cereale integrale, de grau, fulgi de ovaz, paine premium alba, de garu, secara, paine integrala de grau cuscus, orez brun si paste integrale
  • Alimente proteice: legume (mazare, fasole uscata sau verde, linte), produse din soia, fructe de mare cu un continut scazut de grasimi


Comentarii


    Comentariile sunt interzise la blogurile neactualizate mai mult de 90 de zile
    Contact
    Email: vanila_999@yahoo.com

    Cautare

    Aboneaza-te la insemnari


    powered by
    www.ABlog.ro
    Termeni si Conditii de Utilizare