Marti, Februarie 3, 2009, 01:56 PM 

Trucuri pentru a scapa de kilogramele in plus
     media: 5.00 din 2 voturi

De mai bine de 50 de ani, specialistii cerceteaza, studiaza si se perfectioneaza continuu pentru a ne oferi cele mai bune sfaturi de a slabi. Si nu doar pentru ca eliminarea kilogramelor in plus scade riscul pentru boli precum diabet, boli de inima, anumite tipuri de cancer, dureri de spate sau articulatii, ci si pentru frumusetea noastra.

10 alimente care te satura cu continut minim de calorii:
  • cartofi, 88 calorii
  • peste, 87 calorii
  • supe
  • mere, 67 calorii
  • portocale, 47 calorii
  • struguri, 93 calorii
  • fulgi de ovaz, 375 calorii/100 gr
  • cereale tarate, 360/100 gr
  • popocornul, 120 calorii
  • paste din grau integral, cu un ontinut mare de fibre

10 metode de a arde grasimi

Iata o lista cu 10 activitati fizice pe care le puteti face pentru a da jos kilograme, impreuna cu numarul de calorii pe care le ardeti in timpul acestora:

- coarda de sarit: 544
- mersul pe role: 476
- mersul pe bicicleta: 408
- inotul: 408
- sotron cu copiii: 340
- alergatul 5000m: 340
- dansul: 296
- fotbalul: 272
- vaslitul unei canoe: 238
- plimbarea: 238

Sfaturi pentru un abdomen plat:

- mananca un bol intreg de zmeura, prin continul lor de fibre, lupta impotriva constipatiei si a senzatiei de balonare
- bea multa apa, este satioasa, fara calorii si iti antreneaza metabolismul
- evita cocktailurile; alcoolul contine multe calorii si creste nivelul de cortizol, un hormon care "umfla" abdomenul
- stai drept, o pozitie cocosata iti face burta sa para mai mare, pastreaza mereu umerii drepti, barbia inainte
- lucreaza in gradina , planteaza; aceste miscari te vor ajuta sa arzi in jur de 350 de calorii pe ora
- misca-ti soldurile facand exercitii de hula-hoops; aceste miscari sunt la fel de eficiente precum plantatul in gradina , cu diferenta ca nu implica noroiul
- fa abdomene, dar ai grija sa le faci corect
- aseaza-te pe spate cu picioarele indoite si mainile in solduri. Contracta-ti muschii abdominali, ridicand in acelasi timp soldurile. Mentine-le ridicate, apoi repeta exercitiul de 10 ori si timp de 3 ori pe saptamana


Comentarii


    Comentariile sunt interzise la blogurile neactualizate mai mult de 90 de zile
    Contact
    Email: vanila_999@yahoo.com

    Cautare

    Aboneaza-te la insemnari


    powered by
    www.ABlog.ro
    Termeni si Conditii de Utilizare