Joi, Februarie 5, 2009, 06:29 PM 

Slabeste cu exercitii timp de o luna
     media: 5.00 din 2 voturi

Multe dintre femei se gandesc sa slabeasca si toate doresc ca rezultatele sa apara cat mai repede, fara prea mult efort. Poti obţine aceste rezultate intr-un timp relativ scurt daca schimbi regimul obisnuit de viata cu un program nou si diferit, ceva cu care corpul tau sa nu fie obisnuit, dar sa aplici acest nou program cel putin 4 saptamani.

Cateva idei de exercitii ca sa fii in forma:

1. Plimba-te timp de 20 de minute incepand la pas moderat pana la intens, marind viteza la fiecare cinci minute. Apoi fa cateva fandari – piciorul din fata este indoit, iar cel din spate intins (10 pentru fiecare picior) aplecandu-te spre fiecare genunchi. Din nou plimba-te intr-un ritm mai rapid , 5 minute, dupa care repeta fandarile. Repeta aceste exercitii inca de doua ori.

2. 10 exercitii pentru abdomen (abdomene) urmate de 10 ridicari de picioare. Ai posibilitatea de a le ridica pe amandoua deodata sau pe rand, pe fiecare. Repeta-le de 3 ori. Urmeaza 25 de sarituri pe loc, 3 serii. Nu uita să respiri adanc intre serii.

3. Plimba-te 5 minute, dupa care alearga timp de 2 minute. Repeta de 3 – 4 ori.

4. Ultima parte a programului consta in plimbari lungi de 60 de minute, dar intr-un ritm moderat pe tot parcursul plimbarii.


Contact
Email: vanila_999@yahoo.com

Cautare

Aboneaza-te la insemnari


powered by
www.ABlog.ro
Termeni si Conditii de Utilizare