Vineri, Februarie 6, 2009, 05:27 PM 

Obiceiuri sanatoase pentru o dieta eficienta
     media: 5.00 din 2 voturi

Evitati:

- stresul; Contrar multor pareri care sustin ca stresul te slabeste, in realitate acesta duce la ingrasare, pentru ca o persoana stresata este mai predispusa sa manance necontrolat si in cantitati mari
- sarea in cantitati mari; De obicei alimentele pe care le consumam contin necesarul de sare zilnic in organism, asa ca evitati pe cat puteti sa adaugati sare in mancaruri sau sa reduceti cel putin cantitatea de sare adaugata
- zaharul rafinat sau orice produse obtinute cu aport de zahar
- painea alba, franzela proaspata; este de preferat sa o inlocuiti cu paine integrala, de secara su graham
- infometarea: aceasta este o metoda periculoasa in incercarea de a slabi, deoarece poate produce dereglari ale metabolismului ce vor avea efecte negative asupra siluetei
- rontaitul intre mese; este bine ca intre mese sa mancati mai bine un fruct
- grasimile de provenienta animala: acestea, pe langa faptul ca adauga kilograme in plus siluetei, dar cresc si colesterolul in sange care se va depune pe peretii vaselor sanguine, cauzand diverse probleme ale inimii, hipertensiune , ateroscleroza, etc.
- fumatul; contrar opiniei multora, fumatul nu duce la slabire, ci din contra, ingrasa. Explicati consta in aceea ca toxinele din fumul de tigara ajunge la plamani unde va ingreuna metabolismul de ardere a caloriilor din alimente
- sa dormiti dupa ce ati luat masa, dupa masa este bine sa faceti putina miscare in aer liber

Este bine:

- sa serviti masa cat se poate de incet si mestecati mult; veti fi satula chiar daca ati mancat putina mancare
- sa mancati ponderat si cat mai variat
- sa beti cat mai multa apa, pentru a permite buna functionare a organismului


Comentarii


    Comentariile sunt interzise la blogurile neactualizate mai mult de 90 de zile
    Contact
    Email: vanila_999@yahoo.com

    Cautare

    Aboneaza-te la insemnari


    powered by
    www.ABlog.ro
    Termeni si Conditii de Utilizare