Marti, Februarie 10, 2009, 06:06 PM 

Stop celulita fara efort
     media: 4.50 din 4 voturi

Nu exista alimente magice care sa topeasca pentru totdeauna pachetelele inestetice de grasime care ne fac viata amara, dar exista o dieta care te ajuta sa slabsti sanatos si armonios.

In primul rand, trebuie sa te gandesti c efactori creeaza celulita pentru a incerca in acest fel sa opresti formarea ei. Celulita este denumirea celulelor de grasime care, din lipsa circlatiei sangelui, se incrusteaza in epiderma intr-un aspect inestetic.
Se spune ca masajul este cea mai buna solutie de a scapa de aspectul de coaja de portocala , apoi sportul. Altii spun ca e vorba de dieta, iar doctorii cred ca imbinare acestor trei forma poate fi cheia reducerii treptate a celulitei.

Alimente rele
In actegoria alimentelor pe care trebuie s le eliminam din alimentatia noastra definitiv intra sarea, zaharul, grsimile de orice fel. Si nu e vorba de gestul de a pune sare in ciorba, o lingurita de zahar in ceai sau ulei in slata, ci de a reduce la maximum consumul de alimente care le-ar putea contine in acntitati mari, cum sunt: conservele, fructele foarte dulci, grasimile din prajeli.
In general, e bine sa consumi proteine (carne, lapte, oua, legume fierte sau preparate la aburi), fara sare care retine apa in organism.

Alimente bune
Exista, de asemenea, o serie de alimente indicate pentru a accelera arderile si de a slabi, deoarece odata ce pierzi in greutate, organismul tau, care are nevoie de enregie, se va orienta catre depozitele tale de grasie de pe solduri, coapse, etc. Ceapa, sfecla, morcovii cruzi, varza, spanacul, ridichile, teline, dovlecei, fasolea verde, ardeii iuti, conopida, broccoli, dar si fructele ca: portocalele, capsunele, ananasul, grapefruitul si merele au marea calitate de a genera mai putine calorii. Este recomandat ca aceste alimete sa fe consumate impreuna cu condimente care acelereaza arderile (ex. chili).

Marti, Februarie 10, 2009, 02:27 PM 

Principiile dietei South Beach
     media: 5.00 din 2 voturi

Spre deosebire de alte diete prin care poate reusesti sa pierzi din kilogramele nedorite, aceasta dieta mizeaza in primul rand pe sanatate. Te invata pur si simplu pe ce sa te bazezi atunci cand incepi o dieta. Nu te pune sa mananci putini carbohidrati sau putine grasimi, ci te ajuta sa faci diferenta dintre carbohidrati buni si carbohidrati rai, dintre grasimi bune si grasimi rele, etc.
Alegand carbohidratii buni si grasimile buni, nu te vei mai simti infometata si vei reusi sa scapi de kilogramele in plus intr-un mod sanatos. Principiul acestei diete este sa mananci bine, sa te saturi.

Ghidul dietei South Beach cuprinde trei etape:
Faza 1: 2 saptamani de abtinere
Faza 2: diete mai putin stricte
Faza 3: restul vietii tale

Sa le luam pe rand:

ETAPA1


Aceasta este cea mai stricta etapa a dietei. Cuprinde 2 saptamani de dieta stricta, dar poti pierde mai mult de 5 kg, asta depinzand de greutatea ta actuala. Fiecare zi include 6 episoade in care trebuie sa mananci, astfel ca nu te vei simti infometata pe tot parcursul dietei. Mesele trebuie sa fie normale, nu e nevoie de masurari stricte.

Iata regimul de dieta corespunzator primei faze:

La micul dejun:
- Suc de rosii
- Omleta din doua oua cu ierburi proaspete si ciuperci
- 2 felii de sunca
- Ceai sau cafea decafeinizate si fara indulcitori, lapte degresat
- Gustarea de semi-dimineata:
- O felie de branza mozzarella

La pranz:
- Salata de pui (fara crutoane) sau peste la gratar

Gustarea de dupa amiaza
:
Branza cu un continut scazut de grasime cu o jumatate de cana de tomate si castraveti. Poti manca cateva nuci sau cateva bucati de fistic.

La cina
Legume, peste sau carne slaba. Poti alege dintre vinete coapte cu salata, ciuperci umplute cu spanac, somon la gratar.
Desert
Poti alege sa mananci un desert din crema de lamie, sau poti amesteca o jumatate de cana de urda cu cateva migdale, putina cacao si putin indulcitor.

Alimente interzise :
  • Carnea de vita: piept, ficat
  • Carne de pui: aripi, pulpe
  • Carne de curcan, de rata, produsele prelucrate din crane de pasare
  • Carnea de porc prajita
  • Lactate: branza cu continut ridicat d egrasimi, smantana, lapte de soia, integral sau semidegresat, iaurt, inghetata
  • Legume si verdeturi: orz, ridichi, mazare, morcovi, porumb, fasole, cartofi dulci si albi, sfecla
  • Fructe: evita orice fel de fruct in aceasta faza a regimului
  • Amidon: este recomandat sa se evite toate alimentele amilacee pe durata celor 2 saptamani si aici se include toate tipurile de paine, paste fainoase, cereale, fulgi de ovaz, produse de patiserie , orez
  • Alcoolul si bauturile alcoolice de orice fel: bere, vin
Alimente permise:
  • Carne de vita: muschi
  • Carne de pasare: piept de pui, de curcan
  • Fructe de mare: toate tipurile de peste, moluste sau crustacee
  • Carne de porc: sunca fiarta, kaizer, muschi
  • Carne de vita: cotlet
  • Lactate (limiteaza-le la doua portii pe zi): lapte, branza si iaurt degresate, oua (albusul)
  • Nuci, unt de arahide, fistic, alune
  • Legume si verdeturi: sparanghel, fasole, broccoli, conopida, telina, caatraaveti, salata verde, ciuperci, ceapa, spanac, tomate, dovlecel
  • Ulei de masline
  • Dulciuri (in limita a 75 de calorii zilnic): ciocolata (pulbere), pudra de cacao, bomboane

ETAPA 2
Aceasta etapa este mult mai lejera decat prima si poti incepe sa introduci carbohidrati sanatosi in dieta: fructe, cartofi dulci, paine si cereale integrale , orez, paste. Incepeti treptat cu un fruct pe zi la pranz sau cina si continuati cu cereale si paine putina. Spre deosebire de prima etapa in care poti pierde mai multe kilograme, in aceasta etapa, scaderea in greutate va incetini putin. Este sanatos sa pierzi 1 kg pe saptamana. Continua acest drum pana cand ajungi la greutatea dorita. Daca incepi sa te ingrasi din nou treci inapoi la prima faza. Pastreaza si in aceasta etapa cele 6 mese pe zi.

Alimente de evitat :

  • Alimente cu continut de amidon: prajituri, fulgi de proumb, paine alba de grau, orez alb, cartofi albi, paste albe, cornuri
  • Legume: ridichi, porumb, cartofi albi, sfecla
  • Fructe: banane, ananas, stafide, pepene verde, compoturi din fructe
  • Dulciuri: mere, gem, inghetatA
Alimente permise:
  • Fructe: mere, afine, grapefruit, mango, portocale, piersici, struguri
  • Lactate: iaurt degresat indulcit artificial
  • Legume si verdeturi: orz, mazare, morcovi, fasole
  • Dulciuri: budinca degresata, ciocolata amaruie sau semidulce

ETAPA 3 Aceasta este faza de mentinere care continua pentru tot restul vietii tale si de obicei urmeaza dupa ce ai ajuns la greutatea ideala si trebuie doar sa ti-o mentii. Aici nu exista alimente interzise sau permise dar trebuie acordata mare atentie alimentelor nesanatoase, nocive siluetei. De cate ori incepi sa iei in greutate, intoarce-te la prima faza.

Sfaturi utile pentru o dieta reusita

- nu uita sa bei cel putin opt pahare de apa sau bauturi decafeinizate sau fara zahar
- poti manaca paine dar nu ai mult de o felie pe zi
- nu se recomada sa mananci fructe la micul dejun
- poti bea un pahar de vin alb pe zi
- fara ketchup, care poate fi inlocuit cu felii de rosii, salata verde, ceapa, muraturi, mustar
- meniul trebuie diversificat in permanenta
- ia zilnic suplimente de multivitamine si minerale
- nu uita sa iei in fiecare zi suplimente de calciu, pentru a nu ajunge la dezechilibre


Contact
Email: vanila_999@yahoo.com

Cautare

Aboneaza-te la insemnari


powered by
www.ABlog.ro
Termeni si Conditii de Utilizare