Luni, Februarie 16, 2009, 01:27 PM 

10 sfaturi pentru a ajunge la greutatea pe care ti-o doresti
     media: 4.95 din 45 voturi

1. Porneste motorul
Incepe de dimineta, nu sari niciodata peste micul-dejun. Mancarea de la micul dejun pune metabolsimul in miscare.
Micul dejuan perfect: cereale integrale cu lapte degresat sau cu 1% grasimi si o banana sau doua felii de paine toast cu doua linguri de unt de arahide si un mar.

2. Ia-ti portia de rontait cu tine
In timpul meselor ni se face foame, dar daca vrem sa slabim nu putem manca foarte mult intre mese. Cel mai bine este sa rontaim ceva ca sa ne treaca din foame. Opteaza pentru cateva nuci, un covrig, branza, cateva felii de bake rolls sau niste popcorn.

3. Mizeaza pe fibre
De ce sunt atat de bune fibrele atunci cand vrei sa slabesti? Pentru ca au un continut scazut de calorii si sunt satioase. Cantitatea de fibre ce trebuie consumata zilnic este de 25 de grame. Mananca cel putin de trei ori pe zi fructe si legume. Alege painea din cereale integrale in locul celei albe.

4. Lupta impotriva grasimilor cu grasimi
Problema dietelor fara grasimi: inlocuirea grasimilor cu carbohidrati provoaca o crestere a insulinei. Mai multa insulina = mai multa pofta de manacre. Lipidele nu au aceasta proprietate, din contra, la sfarsitul unei mese in care ai consumat lipide te vei simti mai satul. Efectul secundar al lipidelor este: mai multe lipide = mai multe kilograme. Sfaturi: adauga salatelor cateva nuci sau ulei de masline , adauga niste avocado peste sandwch-ul de la micul dejun. Nu neglija pestele: tonul, herrigul, salmonul. Alge grasimile bune.

5. Nu deveni "suculent"
Consumul de bauturi carbogazoase duce la ingrasare. Ce sa bem: apa ajuta foarte mult, bauturile light fiind urmatoarea alternativa a sucurilor.

6. Berea jos!
Alcoolul nu este de nici un folos siluetei pentru ca acesta contine calorii, contribuie la scaderea nivelului de testosteron, in cantitati mari contribuie la crearea depozitelor de grasimi, creeaza dificultati de somn reducadu-se astfel cantitatea de hormon de crestere cu cat este mai putin secretat hormonul de crestere, cu atat vom fi mai grasi.

7. Sa ai o zi verde!
Ceaiul verde iti revigoreaza si revitalizeaza metabolismul. Nu ezita sa-l consumi zilnic.

8. Carne buna
Alege carnea de peste, curcan si de pui, in locul celei de porc. Prefera carnea alba in locul celei rosii.

9. Prefera recele caldului
In locul unei cine ferbinti alege mai bine ceva rece. S-a demonstrat ca o mancare calda te face sa mananci mai mult decat una rece.

10. Exercitii pentru o silueta de invidiat
Degeaba reusesti sa slabesti in urma unei diete, important dupa aceea, este sa te mentii. Fa exercitii fizice sau orice fel de miscare pentru a nu risca sa recastigi kilogramele pierdute.


Contact
Email: vanila_999@yahoo.com

Cautare

Aboneaza-te la insemnari


powered by
www.ABlog.ro
Termeni si Conditii de Utilizare